![]() |
|
|||||
| Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa | Blogs |
|
Tredje Dimensionen Modellering, rendering, programvaror m.m. |
|
|
Ämnesverktyg |
|
2005-10-19, 01:12
|
No. 1 |
|
Robotapa
|
Liten acting animation
Hej hej, var ett tag sen jag postade har och definitivt sedan jag postade i 3d forumet..(vet inte ens om jag nagonsin har gjort det
)Jaja, har ar en liten sketen animation jag pillat med nagra timmar. Har inte gjort dialog ovningar pa riktigt lange sa det ar lite rostigt och sa...kommentarer och kritik mottages varmt! Maste klicka har for att ladda ner animationen Ledsen att jag har en sa sunkig lank, man maste klicka och sedan ladda ner. Filen ar en .mov i sorenson format 2.9 mb Tack! |
|
|
Svara med citat
|
|
2005-10-22, 00:37
|
No. 2 |
|
Designer
|
Snygga rörelser, det gillar jag!
|
|
Automotive designer: Online portfolio @ www.rickardcarlsson.com |
|
|
|
Svara med citat
|
|
2005-10-22, 00:47
|
No. 3 |
|
Siffertrollare
|
Snyggt. Vad skall animationen användas till?
|
|
|
Svara med citat
|
|
2005-10-22, 01:28
|
No. 4 |
|
Mupp
|
Väldigt snyggt animerat.
Calle, jag tror inte det skall användas för nåt annat än övning och möjligen som tillskott till en reel. Det grundar sig på ett ljudklipp från 10secondclub.net, en site som har månatliga animeringstävlingar/övningar. (Royal kan ju förstås ha fixat klippet någonannanstans ifrån och ha andra syften än vad jag kan tänka mig ) |
|
|
Svara med citat
|
|
2005-10-22, 19:43
|
No. 5 |
|
Robotapa
|
Japp korrekt, gjorde den bara for att trana upp mig pa att animera dialog. Behover mer sant pa min showreel.
Kul att ni gillade den! ![]() |
|
|
Svara med citat
|