![]() |
|
|||||
| Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa | Blogs |
|
Inredningsdesign Planering, rumsgestalning, färger, ljus m.m. |
|
|
Ämnesverktyg |
|
2004-11-16, 21:01
|
No. 1 |
|
mojo
|
Dagens Äntligen Hemma
Hey!
Till er som såg Äntligen Hemma alldeles nyss; visst var det ett helt ljuvligt badrum som den dära tjejen ordnade? Jag undrar bara med dom dära golvlego trägrejjerna - blir dom inte sur när dom får vatten på sig? Och vart finns dom att köpa? |
|
|
Svara med citat
|
|
2004-11-16, 21:22
|
No. 2 |
|
Användare
|
Antagligen blir dom itne sura eftersom dom använde dom som golv... men det är ju bara vad jag tror...
|
|
[FONT=Tahoma]www.otechdesign.com[/FONT] |
|
|
|
Svara med citat
|
|
2004-11-17, 12:11
|
No. 3 |
|
Användare
|
Här kanske du kan finna svaren.
http://tv4.se/visa/?ID=350062 |
|
|
Svara med citat
|
|
2005-01-12, 00:07
|
No. 4 |
|
Användare
|
Är det bara jag som ser på programmet när jag vill ha ett gott skratt? Så underbart när dom helt förstört ett rum och de stackars utsatta som bor där kommer in och försöker se glada ut, underhållning på hög nivå!
Eller är det bara jag som insnöad gotläning som helt missförståt vad som anses som snyggt? |
|
|
Svara med citat
|
|
2005-01-12, 00:32
|
No. 5 | |
|
Martin
|
Citat:
|
|
|
Fantasy is what people want but reality is what they need. - Lauryn Hill |
||
|
|
Svara med citat
|
|
2005-01-12, 11:04
|
No. 6 |
|
min excellens
|
Var det bara jag som hatade skedhandtagen? Det var ju inte snyggt alls, inte någonstans! Jag tycker Äntligen Hemma håller väldigt ojämn kvalité i det dem gör, det mesta de gör "själva" är skit egentligen. Sen förstår jag inte vad sjutton de ska hålla på med mat i programmet för?
|
|
If you drink at a party you could get taken advantage of. For example, while you're passed out some unscrupulous gentleman could take pictures of you wearing embarrassing hats. |
|
|
|
Svara med citat
|
|
2005-01-13, 09:55
|
No. 7 |
|
Biker
pH-värde: 3
|
Stolsöverdraget bruden sydde var fan det fulaste jag sett, det var ju bara halvfärdigt och låg löst på 80% av stolsytan. Såg ut som något en mellanstadieelev gjort.
|
|
Jesus is risen, It's no surprise. Even he would Martyr his momma. To ride to hell between those thighs. The pressure is building At the base of my spine. If I gotta sin to see her again. Then I'm gonna lie and lie and lie. http://www.rendezvouspoint.se |
|
|
|
Svara med citat
|