Grafiskt Forum
Grafiskt Forum > Om Forumet
Registrera Vanliga frågor Medlemslista Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa
Om Forumet Allting som rör forumet.

Svara på ämnet

Ämnesverktyg
2012-01-24, 19:20
  No. 1
tulle
Användare

Samarbets förfrågningar
Jag undrar om man får lägga ut förfrågningar om samarbete mellan privatpersoner? Alltså inte en kompetens-söknings inlägg som företag, utan ett samarbets-inlägg som privatperson?
tulle är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-01-25, 13:49
  No. 2
Famous
Allt-i-allo

Famouss avatar
Eric Johansson, 30

Folk brukar bli rätt irriterade på den typen av inlägg. Om du menar att du t ex har en ide och vill att någon hjälper dig mot en del av kakan om det blir vinst, t ex? Eller mot banner och liknande. Sånt brukar inte uppskattas speciellt mycket

Vet inte vad reglerna säger exakt dock.

www.ericj.se ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Famous är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-02-04, 14:28
  No. 3
Macke
Administratör

Mackes avatar
Marcus Stade

Eric har helt rätt i det han skriver. Gratisfiske brukar göra folk irriterade och därför godkänns inte den typen av inlägg. Däremot brukar det vara ok om man vill göra något samarbete för skojs skull, hellre än för ekonomisk vinning.

Administratör på Grafiskt Forum
Macke är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-05-25, 13:46
  No. 4
Alice
🎂🍰🎂🍰

Alices avatar
Malin Grön, 37

Har du ett projekt, skriv om det, inspirera lite! Säg att du letar efter folk som vill göra det här med dig, kanske hittar du en själsfrände
Men gör du en hemsida, lägg upp skisser och funderingar på webb delen, inte under kompetens sökes. Och läs trådar från folk här på GF och börja prata med folk. Om ditt fokus är att hitta människor att jobba med så är det ju lika viktigt med vad de gör idag och vad de tar med sig till bordet.
Bara mina två cent.
Alice är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-05-25, 14:43
  No. 5
Jontelito
Ute och cyklar

Jontelitos avatar
Jonatan Ståhl, 30

Skriv vad du söker och vad du vill göra så märker du om det är okej eller inte

Jag skulle t ex tycka det var kul att designa grejer tillsammans med någon bara för skojs skull.
Jontelito är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-05-25, 15:07
  No. 6
andenrund93
Användare

Har frågat en sådan fråga förut och var själv intresserad att hitta en samarbetspartner men den tråden togs bort.

Så letar du efter någon så ställer jag upp. Dock kan jag redan nu säga att jag inte är speciellt bra på det.

Senast redigerad av andenrund93 den 2012-05-25 klockan 15:09.

http://delad.netii.net - Ett nytt sätt att kommunicera
andenrund93 är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-05-25, 15:25
  No. 7
Alice
🎂🍰🎂🍰

Alices avatar
Malin Grön, 37

Citat:
Har frågat en sådan fråga förut och var själv intresserad att hitta en samarbetspartner men den tråden togs bort.

Så letar du efter någon så ställer jag upp. Dock kan jag redan nu säga att jag inte är speciellt bra på det.
Var det under kompetens sökes eller i ett underforum? Och var det ett projekt som du presenterade? Menar inte för att ge kritik mot moderering, det är ju inte mer än människor som gör den. Om inte annat så har vi ju både övrigt grafiskt och ÖD som kan vara lite svävande. Personligen tycker jag att det är underbart att se samarbeten ta form, vill se mer av det
Alice är inte uppkopplad  
Svara med citat
2012-05-25, 18:09
  No. 8
andenrund93
Användare

Nej det var det inte för försökte posta där men var så mycket annat man var tvungen att lägga till

http://delad.netii.net - Ett nytt sätt att kommunicera
andenrund93 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara på ämnet

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:45.

Grafiskt Forum sponsras av Loopia Webbhotell: