Grafiskt Forum
Grafiskt Forum > Utbildning
Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa Blogs
Utbildning Här samlas alla utbildningsrelaterade trådar.

Svara på ämnet

Ämnesverktyg
2010-08-11, 23:00
  No. 61
photoart
Skitcool

photoarts avatar
Elsa Wiliow, 19

Citat:
Hey people, tveksamt om jag får svar här eftersom ingen har skrivit här på så länge, men jag gör ett försök.

Jag har ännu inte fått tag på en kopia av creating effective teams, verkar som att man absolut måste beställa den på internet för att hitta ett ex, vilket var för sent att göra redan när jag började tänka på det. Anyway, det vore ashäftigt om nån ville träffa mig i stockholm sent ikväll och sälja sitt ex till mig, ni som är klara med att läsa den. Jag betalar whatever ni betalade när ni köpte den.
Du kan nog ta det lugnt. Jag har inte heller läst den ännu, fick inte hem den förens i söndags kväll, till Borlänge.. Så ja, den ligger där fortfarande, men än så länge är det ingen som nämnt den.

It's music, now dance.
photoart är inte uppkopplad  
Svara med citat
2010-08-17, 20:59
  No. 62
mangorosa
Användare

macbook pro 15,4 eller 17 tums????
mangorosa är inte uppkopplad  
Svara med citat
2010-08-17, 21:10
  No. 63
arla-haren
Christoffer, 30

pH-värde: 2

15,4
arla-haren är inte uppkopplad  
Svara med citat
2010-08-17, 21:48
  No. 64
mangorosa
Användare

Jätte svårt att bestämma sig för storleken på skrämen inför utbildningen. 15,4 är känns hur bra som hellst men 17 tummaren är på något sätt lite luftigare, lättare samt skönare att arbeta med men ändå något klumpigare och jobbigare att bära med sig... confused!?
mangorosa är inte uppkopplad  
Svara med citat
2010-08-18, 00:21
  No. 65
photoart
Skitcool

photoarts avatar
Elsa Wiliow, 19

För mig stod det mellan en 13,3" och en 15,4" när jag skulle köpa dem. Var jätteinne på en 15,4" just pga. relativt stor skärm så man kan arbeta ohindrat etc. Men så förra veckan när vi började var det fler som hade 13,3" och som var väldigt nöjda med den och tyckte den var så smidig att ha med sig men också känns större än vad den faktiskt är. Och de som hade köpt 15,4" tyckte den var för stor och tung att ta med sig varje dag.
Så dagen efter beställde jag 13,3" och tjänade plötsligt massa pengar på det som jag då kan köpa till en större extern skärm. Så tänk så istället. Smidigare att ta med sig och så en extern stor skärm du kan låta stå i skolan.

It's music, now dance.
photoart är inte uppkopplad  
Svara med citat
2010-08-18, 23:27
  No. 66
diana.dahn
najsmajs

diana.dahns avatar
Diana Dahn, 23

Köp 15,4" lätt asså!

Det kommer ju massa fördelar med den så som tangetbordet, extrafuntioner och lyse m.m. Dessutom är den 2:a versionen av 15,4" en bättre dator helt enkelt, klarar av att köra fler program på samma gång och har en bättre processor.

Jag har den och klumpigt att ha med sig tycker inte jag alls stämmer. Men beror kanske lite på från vilken storlek du går ifrån. För mig är en 13" typ som en resedator. 15,4" är givet den bästa storleken när du ska arbeta både på jobb och hemma.

Senast redigerad av diana.dahn den 2010-08-18 klockan 23:29.

Lortepölse är bajskorv på danska, det borde alla kunna!
diana.dahn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara på ämnet

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:17.

Grafiskt Forum sponsras av Loopia Webbhotell: