Visa fullständig version : 2 i 1. Sko- och sminkreklam.
Halvabstrakt påhittad reklamserie. Är mest nöjd med skobilden, och lurvet symboliserar hur hiiiiiimelskt skönt det är att gå i de här skorna ;) Är rätt missnöjd med läppbilden men jag har över 200 andra såna bilder så jag ska ta en noga titt imorrn och se om jag hittar någon ny favorit. Ljuset var nog lite väl hårt.
http://joforik.net/lj/gf_sko.jpghttp://joforik.net/lj/gf_lapp.jpg
/ sara, med kramp i benen och glitter mellan tänderna
tapetklister
2004-10-18, 04:39
ja skobilden var riktigt bra
jag tyckte förresten om den andra också, inte lika mycket
asfint genomfört, fast jag är lite missnöjd med hur den högra foten ligger. jag skulle vilja ha den mer utsträckt. dessutom faller skuggorna på det benet så det ser ut som modellen har tights på sig. (vid forknölen)
Hm, ja tightsdelen stör mig nu också nu när du påpekar det. Skulle nog visserligen kunna ta bort det i Photoshop men ännu bättre vore det om jag kunde hitta nån modell och göra om det, för det är verkligen sjukt jobbigt att ligga som en makaron och försöka fota bra. Hehe. Ska gå igenom adressboken nu.
Och tack!
haha, hur lyckades du ta kort på dina ben utan stativ?!
En hell of a böjbar rygg, långa armar och bara sikta med kameran och hoppas på det bästa :)
Jesper Ulvelius
2004-10-18, 19:05
fantasifullt och bra genomfört.
gillar det hårda ljuset.
creds!
Tacktack!
Fast nu har jag världens dummaste i-landsproblem. En glitterbit fastnade i halsen och den lossnar aldrig. Det känns ungefär som lätt astma.
Men du ska väl inte svälja glittret?
Bilderna var helfina och jag blev lite förvånad över hur du tog kort på benen utan stativ!
Bra gjort (:
pudradfjolla
2004-10-18, 19:28
snyggt!
men jag tycker det inte ser ut som om skorna sitter så skönt?
Pompe: nej egentligen inte, men det flög ner några flagor när jag minst anade det. Och stativet jag har är oanvändbart för jag glömde några skruvar i flytten. Typiskt.
pudradfjolla: skorna är verkligen från helvetet. Köpte dem för studenten, men lärde mig aldrig gå normalt i dem så de har bara stått och dammat tills nu.
I övrigt, tack så jättemycket!
pudradfjolla
2004-10-18, 19:46
lurvet symboliserar hur hiiiiiimelskt skönt det är att gå i de här skorna ;)
hihi.
vad har du för kamera?
niklasstar
2004-10-18, 19:46
Ser skitsnyggt ut! Verkligen!
Gillar den högra mest, härlig känsla i bilden...Den har du fått till bra.
Den vänstra, som jag inte kan lista ut hur du tagit, kan göras bättre. Tex det där med att det ser ut som tights och sen att skorna inte sitter så skönt som det ser ut som..
puradfjolla: en gammal olympus c4040. Sitter bara och väntar på att den ska gå sönder så att jag ska få köpa en ny.
niklasstar: tacktack! Fast jag vet inte hur jag ska få skorna att se mer sköna ut för det är sådär de sitter. Tror det är den långa tåspetsen som stör.
Här är en till av läppbilderna som inte alls är lika bra men man ser iaf glittret bättre. Synd bara att jag inte kunna hålla käften stängd och hudtonerna lika bra som den andra.
http://joforik.net/lj/gf_lapp2.jpg
MinorKing
2004-10-18, 20:20
Nej den första "läppbilden" var klart bättre! Detta med benen var bland det skummaste sätt att ta bilder jag sett...
sara, har din kamera f1.8? jag vill oooockså!
sannah, japp det har den. Underbart vid riktig porträttfotografering :)
jag gillar bilden med skon.
Tycker verkligen att du fick till det på skobilden, känns helt rätt.
Gillar även läppbild nr 2 mycket..
jättefina toner på samtliga.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.