Visa fullständig version : Skateboarding
Ja, jag skulle vilja kalla det här porträtt.. Porträtt av skateare...
Jag och några vänner var ute och skateade igår, första gången för mig på flera månader. Det va roligt. Och då passade jag på att ta lite bilder. Det blev kanske inga mästerverk, men jag gillar dom. Speciellt dne med röret!
Tack för mig!
asså på 5-0 bilden har du ju inte fångat något intresse ifrånbetraktaren alls..åkaren är ju alldeles för långt ifrån början så den blir mest tråkig..och de övriga tycker jag mer ser ut som snubbar med en planka och inte nå direkta skateboard bilder :)
Det är inga "direkta skateboardbilder". Föresten vad är en skateboardbild?
Bästa bilden är nummer 4, men den kunde varit lite rakare och killen som skatar kunde varit lite närmare.
http://europa2skate.free.fr/Bam%20Margera%202%20(guy%20from%20jackass).jpg
tapetklister
2004-10-10, 16:13
första bilden gillar jag
Jag vill se rörbilden i svartvitt!
landberg
2004-10-10, 18:37
jag gillar första
MinorKing
2004-10-10, 19:55
Första är nog bäst, känns som om 4:an kunde varit riktigt bra men åkaren borde som sagt varit närmare. "rörbilder" brukar bli bäst underifrån. Lite småläskigt att ligga där med kameran kanske...
gillar rörbilden, men hade varit coolare om han åkte emot kameran, fast kanske lite svårt att göra utan att paja en kamera, men de borde gå iaf ;p
mastodontfilmsmats
2004-10-11, 14:25
jag tycker att nr 4 var bra, kanske inte direkt en "skateboardbild" men rörelse har blivit fångad! för att uttrycka det lite flummigt (och det ser ut som att du(?) är på väg att ramla)
Så kort: Cool Bild!
Jag gillar 6:e bilden mest!
1:an var helsnygg.
Kan inte fatta hur ni åker på dom stenarna :P
Skateboardbilder är alltid fräcka med en fisheye lins!
... tycker att rörbilden är väldigt "in my face" och reaktionen på det är dåligt. Du skulle haft killen närmare dig, skärpedjupet antingen jättekort eller väldigt långt.
Enligt mig är 3an bäst.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.