Visa fullständig version : Letar CD-ställ
Fick tag på ett CD-ställ från Mio förra året som jag tyckte var lite mysigt. Jag fick det dessutom väldigt billigt eftersom det var det enda som fanns kvar, och för att det inte tillverkas längre. Nu är det stället också fullt, vilket är lite jobbigt.
Jag har redan ett annat CD-ställ som också är fullt, och jag pallar verkligen inte att köpa ett tredje helt olikt.
Alternativen är som jag ser det, att antingen försöka hitta ett likadant som det ovan nämnda, eller att skrota båda ställen för att ersätta med något nytt. Det roligaste vore att få tag på minst ett likadant ställ, men det verkar svårt.
Fixade lite söta bilder också...
Bad Fish
2005-07-19, 13:00
valsa in på en liten skivbörs och fråga var dom köper sina skivställ..
sen tar du kontakt med det företaget. frågar efter en katalog och
ser om dom har nåt härligt ställ.. puss.. du btw. jag behöver snacka med
dig wille.. eftersom du inte är online så kanske du o ve o fasa får ett samtal
när du minst anar det.
oooh noooo!!!1!!11! btw jag är ju alltid online?
Men seriöst, är det ingen som känner till något liknande, eller har något förslag på vad som är hett inom CD-ställsvärlden?
Bad Fish
2005-07-20, 13:12
jag ska bygga mig ett sketahett när jag har byggt om i lägenheten.
kadafwer
2005-07-20, 15:38
jag är lite av en skivmissbrukare. köper gärna skivor och har väll kanske 400 just nu. min idé är (eftersom jag inte vill ha flera olika ställ å så,) att sätta en lång hylla längst upp vid taket. den sticker bara ut lika långt som skivorna och sitter lagom högt så skivorna får plats, min idé är att dom inte skall ta så mycket plats. har dock inte satt upp den än och får se hur den blir, men den kommer upp om en vecka senast, kan ju skicka en bild då
Bad Fish
2005-07-20, 23:27
dom hade ett ganska snyggt på bolagret/malmö.. kikade in där idag.
kadafwer
2005-07-26, 14:26
typsikt. nu verkar det som min digitalkamera har pajjat. får iaf inte å gång den så de blir ingen bild än
min idé är (eftersom jag inte vill ha flera olika ställ å så,) att sätta en lång hylla längst upp vid taket. den sticker bara ut lika långt som skivorna och sitter lagom högt så skivorna får plats, min idé är att dom inte skall ta så mycket plats.
Hur bra som helst! Jag hade en sådan hylla hemma hos mor å far för alla pocketböcker. Funkar toppen!!
Är det inte bara sjukt opraktiskt att plocka ner och ställa tillbaka skivor från en sådan hylla? Dessutom vill jag gärna se de vackra omslagen som seriösa formgivare lagt ner en massa tid på.
Snyggt cd-ställ, men blir det inte lite skivaffärsvarning på att ha för många sånna. Jag tycker du ska sätta upp en eller flera enklare hyllor, typ den som mindfire tippsar om i DVD-tråden under. Så får plats många skivor samtidigt som du kan flytta upp snyggingarna till "övervåningen".
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.