Visa fullständig version : Porträtt
Fick ett ryck och insåg att jag behövde ett porträtt av mig själv..
Bilden är tagen med en Minolta Dimage A200 standardobjektiv, utan blixt och satt i gråskala i PS.
http://w1.442.telia.com/~u44216493/jag_svartvit.jpg
Damn, inte funderat på att komprimera den lite? jag fick ner den till 180KB utan någon större skillnad i utseende. Din är 859KB...
Ganska fint foto annars, lite väl utfrätt vitt på dina kläder kanske...
Håller med RhedMan, den ser för utfrätt ut. Tycker att den borde beskäras en del med, mest till höger. Skala gärna ner bilder lite när du postar, alla sitter inte på skärmar med 1280px vertikal upplösning. Bruset syns mindre om du gör så också. :)
Dimage A200 är en kompaktkamera utan utbytbart objektiv. Trodde inte den var släppt än heller, pressreleasen var väl i onsdags och cyberphoto säger fortfarande okänt leveransdatum. Var har du fått tag på en sån?
ojsan, skrev fel modell på kameran.. det är självklart en Minolta Dimage A2, inte A200 :D..
HapiDjus
2004-09-19, 17:26
Det där är i Lunda trakten va? Känner igen stället lite :)
Sen såg jag att du är född på samma dag som jag, fast ett år tidigare :D
HapiDjus: nja de beror ju på hur man ser det.. I kristianstad, närmare bestämt Björket.. men så långt som att det är skånsk björksskog är det rätt iaf :D
HapiDjus
2004-09-21, 00:45
HapiDjus: nja de beror ju på hur man ser det.. I kristianstad, närmare bestämt Björket.. men så långt som att det är skånsk björksskog är det rätt iaf :D
Jaja okej det var inte riktigt det stället jag tänkte på men det var ju nära... ;)
Alexander
2004-09-21, 08:55
Väldigt trist bild, trist ljus och komposition.
talpedagog
2004-09-21, 16:10
kul att det står stöd israel på handräcket, och att du har på dig en palestinasjal.
talpedagog: äntligen!! jag bara väntade på att någon skulle släppa den kommentaren :D saken är den att jag inte hade en aning om att det stod där :P
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.