Visa fullständig version : Måste klaga lite på tv3...
thundercat
2005-01-31, 20:57
Zappade på tv'n och fick syn på tv3's inredningsprogram, minns inte vad det hette, men jag såg slutet, när de presenterade resultatet, så att säga, och...
FY TUSAN vad deras inredare suger! Rummen i senaste programmet var ju skrattretande! Skitkonstiga lösningar, skitfula tapeter, allt, var verkligen uselt!
Någon mer som såg dagens avsnitt?
Sorry för ett fucked up inlägg men jag var tvungen att avreagera mig... :P
vad som är konstigt för dig är kanske hur fint som helst för mig.
Från koja till slott heter programmet.
Nja, dagens var väl mindre lyckat. Det är sällan deras slutresultat är "wow"! Delar är ofta mycket bra, men helheten brister. Tycker jag.
Mmm... Jag tycker att hela programmet har en lite tafflig framtoning. Och snickarn känns lite tafatt på något vis.
roomservice är ju egentligen det enda bra inredningsprogrammet i svensk tv..
förra säsongen var lite halvdana resultat kanske men det e sköna snubbar johnni o mattias och do me duktiga på det de gör..
Bad Fish
2005-02-01, 11:59
haha det absolut värsta är dom där två tjommarna (tjej och kille) som är så råfula själv. Tjejen ser ut som nån typisk lundastudent i UFF-kläder från 20-talet och killen är bara ful.
Dom inreder i enklare form. det vill säga sätta in lite nya möbler och målar om en vägg.
Lägenheterna dom inreder tillhör B-kändisar som tex. "Robinsson robban" och nån
jävla lirare från typ fame factory. Det dom gör är så fult att man blir gråtfärdig.
men roomservice är ganska mesigt det med. Det är johnny och mattias som gör det värt att titta på. Mest för att lära sig site byggtips.
Det är inga toppinredare dom har. många tabbar och konstiga lösningar.
Nu tappade jag namnet bara för det, men han den engelske snubben med hunden.
Han är riktigt duktig. Men dom har väl inte råd att ha med honom så ofta ;)
Nu tappade jag namnet bara för det, men han den engelske snubben med hunden.
Han är riktigt duktig. Men dom har väl inte råd att ha med honom så ofta ;)
Han är ju med i det där nya programmet Från Koja till slott. Han och en svensk lirare. Hitills tycker jag dom gjort snygga lösningar i det programmet iaf. Har bara sett två avsnitt iofs.
Bad Fish
2005-02-01, 12:43
ok.. får kolla på det på måndag då.
haha det absolut värsta är dom där två tjommarna (tjej och kille) som är så råfula själv. Tjejen ser ut som nån typisk lundastudent i UFF-kläder från 20-talet och killen är bara ful.
Dom inreder i enklare form. det vill säga sätta in lite nya möbler och målar om en vägg.
Lägenheterna dom inreder tillhör B-kändisar som tex. "Robinsson robban" och nån
jävla lirare från typ fame factory. Det dom gör är så fult att man blir gråtfärdig.
Ja, jag hatar det!!! Sambo heter det! En sån gammal tråkig mormor (?) ska inte syssla med sånt! Och han är bara kass. Fy fasen.
Simon heter han du tänker på i room service. Jag tycker han är sådär. Lite för engelsk stil för min smak!
men killen som gjort loggan är grym!!
Ja, jag hatar det!!! Sambo heter det! En sån gammal tråkig mormor (?) ska inte syssla med sånt! Och han är bara kass. Fy fasen.
Simon heter han du tänker på i room service. Jag tycker han är sådär. Lite för engelsk stil för min smak!
Jo... rena budget programmet... men dem är ändå lite roliga...
johannes/gamle gumman å nu johannnes/jäntan
hesslow..japp är det inte supershapes som tagit fram den? ligger i hans case iaf och han e ju grym :)
han engelsmannen bor mittemot mig han har insyn rakt in i min lägenhet lol
han engelsmannen bor mittemot mig han har insyn rakt in i min lägenhet lol
Ännu värre är väl att du har insyn i hans! :eek:
Bad Fish
2005-02-02, 01:21
haha 10 points
Lateralus
2005-02-02, 06:51
roomservice är ju egentligen det enda bra inredningsprogrammet i svensk tv..
WORD ! , Martin Timell och Hans Crew går väl på Anfetamin eller eller nått -
För snyggt blir det INTE !
( inte praktiskt heller )
För alla vet väl att man måste vara både snygg, ung och klä sig hippt för att känsla för färg och form. Bah!
Personligen diggade jag tapeten och den rundade väggen i hallen i det senaste 'Från koja till slott'.
Tjejen på tv 4 som ser ut som en skyltdocka till myrorna är ju inte heller nådig.. allt hon rör blir ju till skit.. seriöst hon kan ju inte själv tycka att det blir snyggt.
Ni vet hon jessica.. hon färgglada..
Äntlingen hemma börjar göra allt mer fula grejer, de kan jag hålla med om
men ingen slår trädgårdsbosse! han e fan king och en jävel på att göra julkransar nuff said!
btw hesslow har du insyn i engelsmannens lägenhet och isåfall har han det fint? =)
Kendall var det ju! Inte jag. Jag har inte insyn i någons lägenhet :(
måste hålla med dom som klagade på sambo, allt dom gör blir fan otroligt fult. Vad är deras problem egentligen och varför måste allt dom gör vara mörkgrönt? känns som dom använder mörkgrönt i typ 75% av alla programmen. Allt dom gör i sambo blir klumpigt, trist och fult. Framförallt klumpigt.
Mvh VIktor
skitfula tapeter
tapeter?!?!
I've heard enough
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.