Visa fullständig version : Väggmålning
SwedenRoxx
2005-01-16, 15:18
Hej hopp!
Jag funderar på att göra en väggmålning i mitt rum på en liten yta som inte är tapetserad. Den nu vita ytan kommer jag kanske måla blå, eller behålla den vit. Nu vill jag bara ha något bra motiv att ha på väggen, någon som har förslag? Det står helt still i skallen på mig!
/ Kristoffer
Tyvärr. Har samma problem som du. Först ville jag ha GTA-motiv, men det skulle kanske inte mina föräldrar och brudarna gilla :p
SwedenRoxx
2005-01-16, 15:49
Haha. Varför inte? :P
G.Lindqvist
2005-01-16, 16:03
Tror mycket på att skapa något själv. Jag har tänkt skapa någon typ av symbol för "lugnet", i sovrummet. Fråga inte vad jag menar med detta, vet inte riktigt det själv.. än.
Får bli från hjärtat, när jag kör skisser på papper sedan.
hesslow: "brudarna" :D
Ja, för fan. Räcker med fyra konsoler under teven. Börjar man måla upp sånt på väggarna och lär de vända i dörren :D
SwedenRoxx
2005-01-17, 13:13
Haha :D
Roxx: jag målade precis färdigt min fondvägg. delade upp väggen i nio fält där jag målade hörnen och det i mitten med skoltavlefärg (sån man kan rita med kritor på) och de andra två med röd färg, tyckte det blev snygg, och nu kan jag hålla reda på allt jag ska göra genom att skriva upp det.
För det behöver ju inte alltid var ett motiv på en väggmålning.
Chricheb: Och nu måste du fixa bild på det hela :)
Jag skall göra en väggmålning i veckan. Kommer bli en "dirty harry" bild och en "doge challanger" på väggen, tror jag =) kan ta bilder på de när jag är klar =) kommer bli asläckert ;)
Cricheb tror du letade efter ordet griffeltavelfärg ?
Fainted: tack... det stod skoltavelfärg på burken, men griffeltavla var vad jag var ute efter.
dadanne: ska bara sno farsgubbens kamera och fota med. :D
Vet att det var ett tag sen jag skrev i tråden, men men..
Hesslow: Syftade på att det lät som du var Hugh Hefner Jr. :D
erkänn att de skulle va grymt coolt att ha typ en siluett av tex angus young (ac/dc) på väggen, ska ja göra iaf :D
kanske lite OT.. men men
ante: Jag har också sömnproblem, jag fick förmodligen en av historiens värsta nosebleeds idag i skolan, tappade förmodligen ett par mjölkpaket blod.. :}
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.