Visa fullständig version : hollyyo's fototråd
ja och. då vill jag ha ärlig kritik. det är så svårt ibland så litar man inte riktigt på sig själv. och innan dess, jag har plåtat i lite mindre än tre år. inte utbildad inom foto, har sökt till diverse skolor men kommer säkerligen inte in. är nominerad i lilla årets bild och 2006s juryvinnare av metro photo challenge. plåtar för nöjesguiden. tar studenten till sommaren. och just nu vill jag inget hellre än att bara få plugga foto. åh. håll tummarna för mig!
här kommer några bilder för tillfället. och jag är inte rädd för "dålig" kritik men jag tycker även om smicker. fast vem gör inte det?
Tjo malmö-bo!
Tycker du har en skön och smutsig stil, gulffisken är jefligt frän.
På första bilden känns huden lite utfrätt, det är snyggt ibland men här är det något som känns fel. Bilden känns inte "platt" på rätt sätt. Sista bilden är jäkligt nice, elementets och fönstrets sneda position spelar ut varandra och skapar balans, skön ton i bilden och ja, soft smutsig känsla.
Alice Johnsson
2008-05-01, 19:49
Tycker att du är duktig! Jättesköna bilder, men den sista tycker jag "ger" mest, den har verkligen härliga färger och älskar motivet. Du kommer säkert in på någon fotoskola ; )
creature
2008-05-01, 20:24
håller med, din sista ger mest:D
gillar också kattbilden. gillar iofs de flesta kattbilder, även de sötpluttinuttiga, men gillar den här av helt andra skäl
vad fina ord. tack så mycket! det roliga är att den sista bilden är också den jag mest velat på. känt att folk kanske inte skulle uppskatta den för de är så mycket "fel" i den. men vad fint. tackar. och jag är väldigt smutsig av mig ja :) konstfoto är nog mest vad jag vill syssla med..
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.