handdator

Visa fullständig version : Dagens Äntligen Hemma

Alexander
2004-11-16, 21:01
Hey!
Till er som såg Äntligen Hemma alldeles nyss; visst var det ett helt ljuvligt badrum som den dära tjejen ordnade? Jag undrar bara med dom dära golvlego trägrejjerna - blir dom inte sur när dom får vatten på sig?

Och vart finns dom att köpa?

oskars
2004-11-16, 21:22
Antagligen blir dom itne sura eftersom dom använde dom som golv... men det är ju bara vad jag tror...

Skatan
2004-11-17, 12:11
Här kanske du kan finna svaren.
http://tv4.se/visa/?ID=350062

turboant
2005-01-12, 00:07
Är det bara jag som ser på programmet när jag vill ha ett gott skratt? Så underbart när dom helt förstört ett rum och de stackars utsatta som bor där kommer in och försöker se glada ut, underhållning på hög nivå! :D Eller är det bara jag som insnöad gotläning som helt missförståt vad som anses som snyggt?

Hesslow
2005-01-12, 00:32
Hey!
Till er som såg Äntligen Hemma alldeles nyss; visst var det ett helt ljuvligt badrum som den dära tjejen ordnade? Jag undrar bara med dom dära golvlego trägrejjerna - blir dom inte sur när dom får vatten på sig?

Och vart finns dom att köpa?
De finns i byggvaruhandlar. Kostar 700 spänn kvadraten (!!!) :eek: :eek: :eek:

thundercat
2005-01-12, 11:04
Var det bara jag som hatade skedhandtagen? Det var ju inte snyggt alls, inte någonstans! Jag tycker Äntligen Hemma håller väldigt ojämn kvalité i det dem gör, det mesta de gör "själva" är skit egentligen. Sen förstår jag inte vad sjutton de ska hålla på med mat i programmet för?

rhedman
2005-01-13, 09:55
Stolsöverdraget bruden sydde var fan det fulaste jag sett, det var ju bara halvfärdigt och låg löst på 80% av stolsytan. Såg ut som något en mellanstadieelev gjort.